zondag 22 mei 2011

Rustig weekend.

Het werd weer eens tijd om een stukje te schrijven op mijn blog.
We kunnen merken dat het zwaarder wordt voor Karin.
Dingen die eerst nog wel gingen kunnen nu niet meer.
De vermoeidheid slaat flink toe.
Na het douchen is de energie al op en gaat ze weer terug naar bed.
Ik kan merken dat het herstel gewoon weer wat langer duurt dan de vorige keer.

Gelukkig kunnen wij ons prijzen met 2 hele lieve dochters die ondanks de examens ons prima helpen.
Lonneke kookt heerlijk en Susanne helpt weer met afwas.
Samen laten ze ook Widok uit.
Dat gaat voor de meiden niet meer alleen.
Met zijn 50 kg is hij voor 1 dochter te sterk, met z'n tweeën redden ze het prima.

Zaterdag heb ik eerst 's morgens nog even gewerkt.
Bij thuis komst om 7.45 uur Widok uitgelaten.
Wat is het dan heerlijk rustig nog in het park.
Om de gedachten wat afleiding te geven ben ik de auto maar weer eens gaan wassen.
Dat is voor mij de ultieme ontspanning.
Lekker poetsen en prutsen en even nergens aan denken.

Vandaag kwamen mijn zus met nichtje nog even een kopje thee drinken.
Karin lag heerlijk op de bank en kon er zo toch ook van genieten.
Onze schoonzus kwam ook nog even langs voor een praatje en werd het een soort van familie feest.
Gezellig maar niet te druk.

Lonneke en ik hebben het eten gemaakt en daarna zijn de meiden met Widok een ijsje wezen halen.
Op de terugweg hebben ze een heerlijke milkshake voor Karin mee genomen.

Ik heb vanavond mijn verjaardags cadeau besteld via internet.
Het zal er helaas niet optijd zijn, maar het is het waard om er op te wachten.
En nee ik ga niet vertellen wat het is.
Dan is de verrassing eraf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten