woensdag 20 juli 2011

de Operatie

Vandaag is de dag dat Karin geopereerd wordt.
Ze is al vroeg uit de veren en is met Widok lekker gaan lopen.
Ook is ze het huis nog niet vergeten want ook hier moet alles natuurlijk spik en span achterblijven.
Om even over 8 uur zijn we bij het ziekenhuis.
Allebei behoorlijk gespannen.
Na de intake bij de apotheek mogen we naar de afdeling.
Hier worden we vriendelijk ontvangen zonder allerlei debiele vragen :-)
Ik denk dat dit al in haar status staat…. (man houdt niet van overbodige vragen)
Mijn reputatie snelt mij vooruit :-)

Ze ligt op een zeer gezellige kamer met nog 2 andere mensen.
De ene is blind en de andere is doof.
Dolle boel

Om half 10 neem ik afscheid en geef haar een dikke knuffel.
Ik ga nog even aan het werk voor de ontspanning.
In mijn broodtrommel vind ik nog een lief briefje.

Om 1 uur bel ik naar het ziekenhuis om te vragen of Karin al terug is op de afdeling.
Helaas nog niet.
Ze beloven mij te bellen zodra ze er is.
Al gauw is het al bijna 3 uur en dan gaat eindelijk de telefoon.
Geen goed bericht.
Karin is op de uitslaapkamer als ze constateren dat de wond te veel zwelt.
De chirurg besluit om nogmaals te opereren.
Het is nu 5 uur en we zitten nu nog steeds te wachten op een telefoontje van het ziekenhuis.

Zodra er meer bekent is zal ik dat laten weten hier op het blog.

Zelf maar even gebeld om kwart over 5.
Verpleging is even in gesprek maar ik word meteen terug gebeld,,, niet dus.
Om 6 uur nogmaals zelf gebeld.
Eindelijk horen we nu dat Karin om dit moment wordt opgehaald.
We zullen rond kwart over 6 gebeld worden hoe het gaat.
Waarschijnlijk zullen we daarna wel heen mogen.

Update 20.00 uur.
We zijn net terug uit het ziekenhuis.
Dat we aankwamen zat Karin redelijk fris en monter in het bed.
Ze zou net aan een beschuitje beginnen.
Het ziet allemaal bont en blauw maar dat komt wel goed.
Nu maar hopen dat de vochthuishouding zich ook van de goede kant laat zien.
Als alles goed gaat mag ze gewoon morgen weer naar huis.

Nu eerst maar eens kijken of we alle 4 vannacht weer een beetje kunnen slapen.

1 opmerking:

  1. Hi Rob en Karin,
    Heel naar dat Karin twee keer oo één dag onder het mes moet.
    We denken aan jullie en hopen vurig op een snel herstel.
    Groeten,
    Wim en Marian

    BeantwoordenVerwijderen