woensdag 13 april 2011

de techniek gaat steeds verder

Het was vanmorgen moeilijk om op te staan.
Gisteren avond lag ik al om 19.30 uur in bed.
Zo gammel als het maar kan.
Maar goed er moet ook gewerkt worden.
Terug op de zaak mocht ik meteen naar huis.
Dat was wel lekker.
Thuis eerst in het zonnetje een beetje luieren.
Kreeg toen de ingeving om in de Jaguar de radio in te bouwen die ik van Han gekregen heb

Ziet er beter uit dan een zwart stuk plastic wat het gat eerder afdichten.
Nu eens rustig opzoek naar een radio die het wel doet :-)
Maar wel een oude uitstraling heeft.
Daarbij een vereiste dat hij een aansluiting heeft voor een iphone.
De techniek gaat steeds verder.
Het is ook soms niet bij te houden.

Ik kwam vandaag ook een site tegen waar ik QR reader plaatjes kan maken.
Als je een QR reader op je mobiel hebt kan je ze lezen.
Een wonderbaarlijk stukje techniek.
Het is een door ontwikkeling van de barcode.


1 opmerking:

  1. Hoi Rob, jij noemt het QR reader, deze codes noemen wij IMAcodes, ze staan op in ieder onderdeeltje van de ademluchtsets om zo te scannen of steeds dezelfde onderdelen met dezelfde tolerantie weer samengesteld en getest wordt.
    De IMAcodes staan tegenwoordig ook op de injectoren die in de common-rail diesels gemonteerd zijn, je moet de IMAcode ook per injector/pomverstuiver in de ECU(stuurdoos) programmeren zodat de juiste hoeveelheid brandstof per cylinder ingespoten wordt mooi he zo'n "labyrint"

    BeantwoordenVerwijderen