woensdag 6 april 2011

Kleine terugslag

Vanmorgen al zeer vroeg uit de veren.
Karin was ook wakker en ik vroeg hoe het met haar ging.
Op dat moment nog niets aan de hand.
Ze sliep wel wat onrustig maar voelde zich nog prima.
Ook tijdens het telefoon gesprek wat we hadden in de ochtend ging het nog prima.
Ze was op weg naar het sporten onder begeleiding.

Toen ik vanavond thuis kwam zag ik het meteen.
Ze zat niet helemaal lekker in haar vel.
Moe wel eetlust, maar als ze gaat eten daar meteen weer pijn en misselijk van worden.
Ook de pijn in haar maag begint nu weer op te komen, maar niet zo hevig als de vorige keer.

Na het eten ben ik een lekker rondje wezen lopen met Widok.
Mannetje had zich vandaag weer keurig gedragen.
Hij was met Karin naar het park geweest en was de hele tijd bij Karin in de buurt gebleven.

Vanavond heb ik onze Jaguar naar de garage gebracht en als alles goed gaat kan ik hem zaterdag weer ophalen.
Nu maar eens optijd naar bed om weer wat rust te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten