zaterdag 2 april 2011

Een mooie dag

Vanmorgen weer vroeg oppad om kranten te leveren in Almere.
Bij thuis komst besluit ik om maar niet te gaan slapen.
Het beloofde een drukke zaterdag te worden.
Karin gaat eerst met Widok trainen. Ze gaan beide proberen het B diploma te halen.
Dat zal niet meevallen als Karin weer gaat kuren.
Als Karin thuis komt gaat ze samen met Lonneke en Susanne naar de kapper.
Het haar van Karin valt nu wel heel snel uit.
Als ze thuis komt moet ik zeggen dat dit er wel heel mooi uitziet.
Ook Karin is heel erg blij met dit resultaat.











In de tussen tijd ga ik met de Jaguar naar Heiloo.
Ik heb daar een garage gevonden die mij kan helpen met de afstelling.
De prijzen die deze man hanteert zijn heel normaal en kan ik mij goed in vinden.

's Middags had ik Kevin beloofd om zijn auto te wassen en poetsen.
Kevin heeft zijn auto nog nooit gewassen dus dat is wel nodig.
Ik doe dit voor hem omdat Kevin voor ons allerlei klusjes opknapt.









Peter onze buurman meld terloops even dat hij de opbouw aan het schoonmaken is en ook onze kant even meeneemt.
Wat is dit toch geweldig.
Hij weet dat ik niet op een ladder durf en dat Karin er dit jaar niet aan toe komt.

's Avonds komt buurvrouw Margreet langs met de uitnodiging voor Karin om met de buurvrouwen morgen uit eten te gaan.
Helemaal top.
Het is morgen de laatste dag voordat de volgende kuur gaat beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten