dinsdag 29 maart 2011

Zichtbaar

Vandaag een gewone werkdag.
Niets aan de hand zo op het eerste gezicht.
Maar bij thuis komst veranderd dat wel iets.
Karin meld doodleuk dat haar haar nu begint uit te vallen.
Er kunnen nu plukjes van haar hoofd afgenomen worden.
Ik moet even slikken, maar zie dat Karin er niet heel veel moeite mee heeft.
Het is onvermijdelijk en ook hiermee moeten we gewoon dealen.
Het is nu even de vraag in welk tempo het nu gaat, maar ik schat wel in dat het voor het weekend wel helemaal kaal zal zijn.
Hopelijk heeft dan de kapper nog tijd om het netjes te behandelen en de pruik netjes in model te knippen.

Dan nog even iets totaal anders.
Ik ik wilde onzeJaguar even opnieuw laten afstellen en nog een paar kleine dingetjes laten repareren.
Nu zit er in Alkmaar een bedrijf dat in klassieke Jaguars doet dus ik dacht daar zal ik mijn oor eens te luisteren leggen.
Ik had om een prijs opgave gevraagd, maar dit is helaas niet mogelijk.
Ook niet bij benadering.
Wel werd er nog vermeld dat de kosten 100 euries ex BTW bedragen.
Ik schrik wel van dit soort bedragen.
Het zal in de wereld van automobielen wel heel normaal zijn, maar wij in het transport rekenen toch hele andere bedragen per uur.
Ik ga eerst nog maar eens opzoek of ik ergens anders te recht kan voor iets minder munten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten