zondag 13 maart 2011

The day before....

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen.
Ik werd wakker door het geluid van de sinasappelpers.
Susanne was druk doende in de keuken om voor ons allen een heerlijk ontbijtje te maken.
Karin liep onder tussen heerlijk in het Bergerbos met Widok.

Na het ontbijt kreeg ik het plan om de Jaguar maar eens te gaan poetsen.
Met het stappen plan van carclean bij de hand moet het goed komen.
Sommige mensen verklaren mij voor gek, maar ik kan er mij heerlijk bij ontspannen.
Doordat dit nogal een omvangrijk stappenplan is ben ik niet verder gekomen dan halverwege.
Er zal dus nog ergens een dagje gevonden moeten worden om het af te maken.

's Avonds heerlijk gegeten bij Robbert en Brigit.
Dit als bedankje voor de hulp bij hun verbouwing.
Samen met de andere buren was dit een gezellig samen zijn.
Dit mede door het heerlijke eten.
Voor herhaling vatbaar.

Robbert heeft mij op het spoor gezet voor de oplossing om films e.d. van af de computer op de tv te kunnen afspelen.
Het is nog een beetje uitzoeken maar het wordt de Xtreame Streamer.
Alleen zal ik hem waarschijnlijk niet in de USA kopen maar gewoon bij BOL of de BOBshop.

1 opmerking:

  1. Beste Rob. Het zijn leuke en minder leuke beslommeringen die je beschrijft. Ik en Marian hebben nog in een voiture gezeten, en wel in een Citröen Traction Avant, je weet wel zo'n zwarte met die mooie lijnen. Marian mag er van de zomer in rijden als we met de eigenaar en vrouw gaan pick nicken. Groeten ook aan Karin. Kees

    BeantwoordenVerwijderen