maandag 14 maart 2011

Het begin

Vandaag is de dag waarop Karin met haar chemokuur mag beginnen.
Om 8.30 uur worden we in het ziekenhuis verwacht.
Daar hebben we dan weer het zoveelste gesprek waarin van alles gevraagd wordt.
Ik word daar wel eens een beetje moe van en geef de meeste rare antwoorden.
Alles wordt tegenwoordig digitaal en schriftelijk vast gelegd in het dossier, maar nog wil iedere afdeling het nog een keer uit eigen mond horen.
Wat ik al zei ik wordt daar een beetje dwars van....

Daarna mocht Karin plaats nemen op het bed en kon het feest beginnen.
Ik kreeg het zelf een beetje te kwaad.
Ik dacht dat ik al mijn herinneringen een goed plekje had gegeven, maar helaas ging ook deze kast volledig open.
Ik was op een gegeven moment gewoon misselijk van het kijken naar de chemo zakken.
Op de zaal was het wel gezellig toeven.
Iedereen zit in hetzelfde schuitje en al gauw hadden we een gezellig gesprek.
Om 12 uur mochten we al weer naar huis en Karin voelde zich nog prima.
Thuis wat gegeten en daarna zijn we samen met Widok naar het park gegaan.
Nog even 2 boodschappen gedaan en daarna weer op huis aan.

Zelf had ik behoefte om even wat te slapen en dat heb ik dan ook gedaan.
Ze zeggen dat je goed naar je lijf moet luisteren....

's Avonds toch nog even naar de hondenclub van de KCWF geweest.
Niet voor de gebruikelijke 3 lesuren maar voor 2 uurtjes.
Mag morgen gewoon weer aan het werk.
Hopelijk verloopt morgen voor Karin net zo als vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten