maandag 7 maart 2011

Een prachtige dag

Vanmorgen heerlijk om 8 uur opgestaan en even een ontbijtje genuttigd.
Daarna met onze vrolijke 4 voeter het park in gelopen.
Het zonnetje schijnt lekker en voor mijn gevoel staat er bijna geen wind.
Thuis gekomen wat brood gesmeerd voor mijn fietstocht.
Deze tocht staat beschreven op mijn andere weblog.(klik op weblog)
Helaas wat te lang onderweg en bijna te laat voor het eten.

's Avond mij weer bezig gehouden met het lesgeven aan honden.
Er was vanavond wel een hele leuke opmerking van de schietvereniging naast de club.
Er kwamen 2 mannen aan met een grote kist. Waarop 1 van onze cursisten zegt: zo mannen zwaar geschut??
Daarop kwam het volgende antwoord: ja zo heeft iedereen zijn eigen soort "blaffer"
Dat is bij een hondenclub dus niet tegen dovenmansoren gezegd. :-)

De opkomst van cursisten was ook deze week niet groot.
In het eerste uur stonden we met 2 instructeurs voor 6 cursisten.
Het 2de uur was wel goed bezet, maar in het laatste uur ook maar slechts 6 cursisten.
In overleg met mijn collega instructeur ben ik toen maar wat eerder naar huis gegaan.
Een beetje slaap inhalen kan nooit kwaad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten