zondag 27 maart 2011

Al weer een week voorbij

Het is al weer een week geleden dat ik geblogd heb.
De week stond in het teken van gewoon werken en hopen dat Karin zo min mogelijk last heeft van de bijwerkingen van de chemo.
Op wat ongemakken na is dit goed gelukt.
Het normale leven gaat gewoon zijn gangetje.

Zaterdagochtend eerst nog even gewerkt en bij thuis komst om 8 uur blijkt dat Karin nog in bed ligt.
In plaats van meteen mijn bed in te duiken ben ik eerst met Widok in het park wezen dollen.
Widok wordt iedere week door Karin en de instructeurs onderricht om nog beter te gaan luisteren.
Ik kan merken dat dit zijn vruchten begint af te werpen.
Ik krijg ook steeds meer lol in dit mannetje.
Maar het blijft natuurlijk een eigenwijze vrolijke Tatra die af en toe doet waar hij zelf zin in
heeft.
Thuis gekomen mijn bed toch maar opgezocht.
En al snel was ik in dromenland.
Om 11 uur gaat de telefoon en is het Jeroen die vraagt of we vandaag thuis zijn.
We besluiten om dit nog maar even geheim te houden voor Karin.
Anders moet er nog van alles en nog wat gebeuren :-)
Wel besluit ik om het huis nog maar eens helemaal te stofzuigen.
Karin vindt wel dat ik aktiever ben dan anders, maar het doet geen alarmbellen rinkelen.
Op het moment dat Karin nog even een boodschap wil doen staan onze vakantie vrienden voor de deur.
Het wordt een gezellig weer zien.

Zondagochtend was het mijn beurt om even wat langer te mogen blijven liggen.
Ik kon daarom in bed lekker naar de eerste race van de formule 1 kijken.
Daarna lekker met z'n allen aan het ontbijt.
We besluiten om vandaag ook nog even met dit mooie weer een stukje te gaan toeren met onze Jaguar.
We rijden een stukje van de Koggeroute van de ANWB.
Onderweg komen we door verschillende prachtige dorpjes zoals: Oterleek, Noordeinde, Driehuizen, Graft, de Rijp.
We zien nu ook heel veel lammetjes lopen.
Dat blijft een leuk gezicht. Helaas nog geen bollevelden met bloemen.
Daar had ik wel op gehoopt.

Bij thuis komst ga ik nog even een rondje om met Widok en daarna gaan Karin en ik naar Gitte en Jan-Kees.
We zitten 's middags heerlijk in de tuin te genieten van de zon.
Na een paar gezellig uurtjes rijden we naar huis en kunnen we aanvallen op de restanten van de chinees van gisteren.

1 opmerking:

  1. Klinkt super allemaal! Leuk dat jullie erop uit zijn gegaan met de jaguar! klinkt wel decadent trouwens hoor!! Maar het is jullie gegund! Blijf genieten hoor!! En dat doen jullie vast!

    Veel groetjes!

    Kitty en de mannen!
    ps we gaan graag mee hoor voor dat roomijsje!!!

    BeantwoordenVerwijderen