zondag 20 maart 2011

Een fijne zondag

Vanmorgen wordt ik al weer vroeg wakker.
Karin geeft aan dat ze geen energie genoeg heeft om met Widok te gaan lopen.
Dus schiet ik in de kleren en ga met ons mannetje naar het park.
Nadat we terug komen hoor ik dat lonneke vannacht niet erg lekker is geweest.
Waarschijnlijk iets verkeerd gegeten, want nadat ze vannacht achteruit heeft gegeten heeft ze nergens last meer van.

De meiden hebben weer een heerlijk ontbijt gemaakt samen met Karin.
Na het ontbijt ga ik alleen naar Amsterdam op bezoek bij mijn moeder.
Iedere keer als ik daar aanbel dan komt de onvermijdelijke vraag: voor wie komt u??
Nu dacht ik grappig te zijn en had mij voorbereid op de vraag.
Ik wilde antwoorden in de trant van kijk eens goed, voor wie denk je dat ik kom??
Maar het liep anders.
Ik bel en meteen daarna hoor ik door de interkom : hoi Rob ik doe open kom binnen....
Daar ging mijn plannetje :-)
Boven tref ik mijn moeder samen met haar vaste verzorgster Marscha.
Het wordt een gezellige boel waarbij het gesprek alle kanten op gaat.
Na bijna 2 uur ga ik weer terug naar huis.

Thuis doe ik Karin het voorstel om een stukje te gaan rijden in onze Jaguar.
Ze stemt toe omdat we dan wel samen zijn, maar wel lekker kan blijven zitten.
Karin had nooit zoveel met oude auto's.
Ik besluit een stukje over de Westfriese Omringdijk te rijden.
Als we daar een stuk oprijden zie ik bij de herbouw van de dwangburcht een MG staan.


Dus even erachter geparkeerd en een praatje gemaakt.
Meteen een afspraak gemaakt voor een treffen in Den Helder.


Daarna onze weg vervolgt en heerlijk over de dijk en langs de duinen weer richting huis gereden.
In Schoorl nog even een lekker ijsje gegeten in het zonnetje.


Thuis is Karin helemaal enthousiast over het rijden met een oldtimer.
Ze moet toegeven dat het best wel leuk is om onderweg diverse andere oldtimer rijders tegen te komen en te groeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten