woensdag 16 maart 2011

Van alles wat

Vanmorgen vroeg uit de veren.
Na een bakkie koffie op de zaak op weg naar het oosten van het land.
Lekker weer en vriendelijke mensen doet een mens goed.

Karin heeft vandaag haar eerste prik gekregen die moet zorgen dat de witte bloedlichaampjes snel weer worden aangemaakt.
Zijn wel dure spuiten. Slecht 1500 euries per stuk......
Ik wist niet dat ik een vrouw had met zo'n dure smaak.....
Wel merk aan haar dat het gevoel van onbehagen wat groter wordt.
Maar het is gelukkig allemaal nog goed te doen.

Onze meiden zijn ook weer positief bezig geweest.
Lonneke had heerlijk gekookt.
Aardappelen met brocoli en een stukje zalm.
Bij mijn opmerking dat ik de brocoli iets wat zuur vond smaken zei ze: ja ik wilde wat proberen en dat is dus niet helemaal gelukt.
Ze had citroen toegevoegd aan de brocoli.
Een de smaak van dit mannetje kennende houdt die niet van zuur.
Maar als je niets uit probeert weet je nooit of iets lekker is of niet.
Susanne heeft na het eten Karin geholpen met opruimen en afwassen.
Top zulke meiden.

Vanavond nadat ik terug kwam met Widok samen met mijn buurman geprobeerd onze Xtreamer aan de gang te krijgen.
Na wat gepiel is dat uiteindelijk gelukt.
Nu kunnen we allerlei bestandsformaten gewoon op de tv bekijken.
Dat is wel een hele mooie oplossing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten