zaterdag 12 maart 2011

Een rustige zaterdag

Vanmorgen om 3.00 uur ging de wekker.
Samen met mijn collega Martien rijden wij iedere zaterdag een rondje kranten voor het Noord-Hollands Dagblad.
Ik rij het gratis huis aan huis blad Almere Vandaag.
Hier staat op de voorpagina een foto waarop nog een stuk hondenschool te zien is.
Hopelijk heeft iedereen zich optijd in veiligheid kunnen brengen.







Thuis gekomen haal ik onze Jaguar van zijn winterstandaards af.
Ik heb Lonneke beloofd om haar naar Amsterdam te brengen.
Zij heeft vandaag een toets voor de decentrale selectie.
Onze kat sloeg in 1 keer aan en de buurt liep weer naar buiten.
Buurman die 200 meter verderop liep in de wijk dacht even wat gebeurt er nu.
Ja als onze Jag tot leven komt laat ze dat ook goed merken.

Terug gekomen heb ik de wagen lekker gewassen zodat alle winterstof er ook vanaf is.
Helaas even iets te veel water door de roosters van de motorkap gespoten en daar kon het alarm niet goed tegen...
Weer de buurt naar buiten......

We hadden vandaag ook nog een bezoek aan een haarstukjes bedrijf op het programma staan.
Van te voren hadden we al besloten dat het best wel mag afwijken met het haar zoals Karin nu heeft.
Na wat pruiken geprobeerd te hebben zijn we er uit.
Karin heeft een mooie pruik uitgezocht waarbij ze zich prettig voelt.
Ik heb er een foto van maar die ga ik niet plaatsen.
Dat blijft nog even een verassing.

Daarna zijn we gezellig op verjaardags visite gegaan bij Lettie en Joop.
Lettie is ook druk bezig met de ziekte van Karin.
Ze heeft in de gang een centimeter hangen.
Van deze centimeter knipt ze iedere week 1 cm af zodat we aftellen totdat dit jaar achter de rug is.
Ook heeft ze zich voor genomen om iedere week 1 kaartje te sturen.
Ik kan aan Karin zien dat dit veel voor haar betekent.
Het doet mij ook goed om te zien hoeveel mensen om haar geven.
Dat geeft ons alle 4 veel steun.

Morgen begint Karin met de eerste pillen en dan kan maandag de eerste chemokuur beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten