donderdag 11 augustus 2011

Feestje

Vandaag was de dag dat Lonneke mocht afrijden voor haar B rijbewijs.
Ons dametje was behoorlijk zenuwachtig.
Bij het CBR is haar rijschoolhouder uitgestapt en zei tegen haar.
Je kunt het best ik vertrouw je mijn auto toe en ga dus niet mee.
Lonneke had even iets van oeps, maar is er daarna vol tegenaan gegaan.
De examinator was ook vol lof over de manier van rijden.
Zei tegen Talander zo wil ik er wel meer hebben ;-)
Mag ze haar borst wel gaan nat maken, want ook Susanne heeft er nu al veel zin in.

Morgen mag ze het papiertje of eigenlijk plastickaartje gaan aanvragen bij de gemeente.
Dan is het nog een paar dagen wachten tot het binnen is.
Voor die tijd mag er niet gereden worden.
Dat schijnt voor de verzekering erg gevoelig te liggen.
Komt mij wel goed uit :-)
Morgen ruilen we de Trajet in voor een andere auto.

We hebben ons verwend met een Mercedes Benz van 2010.
Die mogen we morgenmiddag gaan ophalen.(zou ik daarom wat minder slapen…..?)

Ik heb nog geen foto van onze wagen maar even als voorbeeld ff op internet gezocht.


Als enige moet er nog komend jaar een trekhaak onder.
Wel een mooie gevonden.
Zie filmpje

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met Lonneke's rijbewijs! En met het inruilen van de bus! Je weet wel dat je de verkeerde Duitser hebt gekozen hè?! Ken een merk (de bedenkers van dit systeem) waar dit volautomatisch werkt zonder hulp van de eigenaar...
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen