maandag 15 augustus 2011

Laatste vakantie dag

Vandaag is mijn laatste vakantie dag.
En wat doen mensen op hun laatste vakantie dag??
Juist die poetsen hun auto :-)
Vanmorgen dus eerst de velgen gewassen en afgespoeld.
Daarna behandeld met velgenreiniger.
Dan zijn ze nog niet naar mijn zin dus nog even nabehandeld met Iron-X.
Dat spul stinkt enorm maar werkt prima.
Weer goed naspoelen en dan in de velgen wax.
Dan zijn we ondertussen wel 2.5 uur verder.
Mijn buren weten niet beter, maar onze nieuwe buren zijn nog niet aan dit ritueel gewend.

Ze hebben wel meteen een vraag hoe de stickers van hun achterraam af moeten.
Ik zeg zet hem er maar even naast dan zal ik het wel even doen.
Na een klein kwartiertje zijn alle stickertjes verdwenen.
Nog een klein na behandeling met polijstmiddel en ramenreiniger ziet het er weer spik en span uit.

's Middags hebben Karin en ik onze feest foto's weggebracht naar de ceremoniemeester.
Die gaat daar een mooi fotoboek van maken.
Meteen maar even aangeboden om haar auto van muisgrijs (door de vele krassen) weer naar zwart te toveren.
Deze auto gaat in de verkoop en ziet er gepoetst natuurlijk veel beter uit.
Mocht iemand intresse hebben in een Opel Astra diesel van 10 zomers jong dan kan ik je het adres wel geven.

Dan had onze witte 4 voeter ook nog een gebrek aan voer.
Hij had nog niet in de auto gezeten, maar dat moest er natuurlijk wel van komen.
Koste mij wat moeite om het te doen, maar het is mij gelukt.
Kleedje over de bumper zodat die niet kon beschadigen en het mannetje zat er in.
Dit tot grote hilariteit van onze meiden.
De ruimte achterin is natuurlijk niet zo groot als dat het was bij onze bus.

Nog even bij de molen van de fokker 2 foto's gemaakt van ons nieuwe speeltje.













Als het goed is zijn nu de reacties wat makkelijker te plaatsen.

3 opmerkingen:

  1. Wow! Ziet er mooi uit!
    Veel plezier met je nieuwe speeltje.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Rob. Ook dat is weer een plaatje !! We zullen je missen. Groeten ook aan Karin, en een dikke knuffel aan de hond. Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie auto hoor! Hij rijdt vast ook lekker.

    BeantwoordenVerwijderen